Den här veckan har vi börjat med ett nytt projekt. Vi har tre dagar på oss (därför har jag inte mycket tid över till annat).Men efter att ha fått uppgften om att göra en tvål efter en mänsklig känsla, gjorde jag både moodboard, inspirationsboard, samt skissade igårkväll. Sen idag hade jag handledning och efter det åkte jag och Camilla iväg för att handla material. Dock blev vi borta mycket längre än vi trodde och var även tvugna att ta en paus för lunch (Det blev Wayne's). Sen ikväll har jag försökt exprimentera med dofter hemma. Men det blir nog en lång (längre) dag imorgon.
 
Texten på blocken (från Lagerhaus) är ju mitt motto (som jag för vidare från Tim Gunn och Projekt Runway). Så det är bara - Make it work!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0