Dag
 
Kväll
 
Badrum
 
Det har hänt lite småändringar och tillgägg i min lilla etta den senaste tiden. Sen jag flyttade in för ett och ett halvt år sedan.har jag till exempel vridit sängarna. Ska testa om det är bättre feng shui.
 
Sen vill jag observera att jag precis har städat ordentligt så vanligtvis ser det inte ut såhär så därför passade jag på att dokumentera detta nu. Jag må ha ordning i min kalender och med mina studier (tror jag i alla fall) men att ha ordning hemma är inte riktigt min grej - även om jag gillar att styla och inreda. Organiserat kaos vill jag kalla det. Självklart städar jag dock kök och toalett samt damsuger regelbundet.
 
Sen vill jag också påminna om att jag är student och har fått det mesta eller handlat på rea och samlat på mig ett tag. Lite nya saker kommer det tydligare bilder på så småningom. Men ja lägenheten i halvtid (antagligen) var det. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0