Idag försökte jag fly ovädret. Eftersom jag var ledig idag hade jag planerat att åka ut till havet och trots åska imorse tänkte jag inte låta det stoppa mig. Så vi slängde oss nästan i vattnet men jag hindrades av massa stenar och iskallt vatten. Så det blev inte mycket till bad (det ser såklart ut så på bilderna) och strax efter kom molnen. Men vi hann få i oss en glass i hamnen som tröst för badbesvikelsen. 
 
Sen på vägen hem ÖSTE regnet ner. När vi landade hos Niclas föräldrar hördes det sessutom som att åskan slog ner. Men vi fick regnskydd och middag hos dem medans ovädret la sig. Så här mycket åska och regn har det inte varit på länge alltså.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0