Det är alltid med sorg som jag lämnar Juli bakom mig. För nu går vi mot mörkare tider vilket innebär att min favorittid på året snart är slut. Sen är det alltid så mycket som man fortfarande känner att man inte hunnit göra  men jag tycker att jag har hunnit med ganska mycket ändå. Det jobbigaste var såklart mormors begravning och tacksägelse. 
 
Men jag har hunnit med roliga saker också, som:
  • Varit på bio två gånger - Ocean*s Eight och Mamma Mia 2.
  • Varit "ljusassistent" på musikal (läs_ tittat på).
  • Haft picknick vid sjön.
  • Badat med både Amanda, Niclas och Markus.
  • Hälsat på lillebror och spelat minigolf med honom.
  • Firat mamma och pappas födelsedagar.
  • Morgonsimmat med mamma och Niclas.
  • Börjat sommarjobbat (2 veckor) i värmeböljan.
  • Haft en grillkväll hos Josefin och Ian.
  • Sett Greace på utomhusbio i sommarkvällen.
  • Ätit på Pinchos med Niclas gäng.
  • Lyssnat på lokaltband på en bar,
  • Lyssnat på när Niclas och Erik spelat i "Musik i sommarkväll".
  • Ätit glass vid havet.
  • Ätit middagar med mamma, pappa och Robin . som förr i tiden.
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0