Vädermässigt har Maj nog aldrig varit så här soligt och fint. Det har verkligen varit en härlig (men orealistisk - hoppade vi över våren?) månad och jag vill inte att den ska ta slut. Det här innebär också att sista månaden i 2:an på högskolan är slut. Men jag har också hunnit med såå otroligt mycken den här månaden.
 
För jag har:
 
  • Tagit mycket promenader (både själv och med Camilla) i det fina vädret.
  • Gymmat på utgymmet (både själv och med Camilla.
  • Läst kursen "Design för alla".
  • Fått besök av faster.
  • Haft tacokväll på lillebrors balkong (för första gången).
  • Hälsat på mormor en gång.
  • Provat att gå blindgång på stan och åka rullstol.
  • Häslat på fåren i hagen med Niclas.
  • Följt och sett Eirovsion slaviskt, som varje år.
  • Grillat hos Niclas föräldrar.
  • Gjort en shoppingutfykt med mamma och Robin.
  • Varit på hjälpmedelsmässa med skolan.
  • Suttit ute flera dagar i solen och därmed bränt mig lite.
  • Sett prinsbröllopet mellan Harry och Meghan.
  • Ätit på Pinchos med Niclas.
  • Haftt picknick med Niclas på en backe.
  • Dött av värmeslag och jobbat med slutprojekt.
  • Varit på verinissage av treornas exjobb.
  • Presenterat slutprojektet.
  • Firat slutet av tvåan med shoppinkväll och (lite) fest. 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0