Köpte den nya Ramlösa - God!
 
Idag har en ny kurs börjat. Tillskillnad från förra kursen är denna lite er teoretisk men det gillar jag (även om det såklart kan bli tungt). Så idag hade jag en intressant kursintroduktion som började efter lunch. Före det betalade jag räkningar, sökte hösten kurser och annat gjorde mig allmänt redo för en kort vecka. 
 
Men sen vände dagen till det sämre efter informationen om att jag måste göra om/ändra min maracas. Så efter den informationen behövde jag få lite luft och andas så jag och Camilla tog en solig promenad vilket jag ändå hade tänkt göra. Efter det hade jag samlat ork och styrka till att nysta upp projektet igen men då sjönk humöret igen när jag fick beskedet att mormor hade fallit och slagit sig rejält inatt. Lilla mormor som redan är så trött och dålig...
Så nu vill jag bara hem till familjen men jag har en föreläsning imorgon och dessutom har jag lovat att måla om sprayrummet i verkstaden innan det blir något "Påskledigt" (Läs: plugg på hemmaplan). 
 
Måndagen och veckan började med andra ord bättre än den slutade.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0