Fynd från bokrean: 59 kr / 89 kr / 69 kr
 
Nu ska jag bli fransyska samtidigt som jag ska börja ta hand om mig själv på riktigt. Jag hade tänkt att börja gymma nu i Mars (som förra året. haha) men jag har bestämt mig för att börja hemma med promenader i kylan och hemma träning. Därför passade det ju bra att jag sprang på PT Fias bok. För en PT och livscoach är precis vad jag skulle behöva nu men när man är student är det ju inget som man har råd med. Så jag hoppas att den här boken ska inspirera mig med träning, nyttiga recept och nerstressande tankar - för att det är precis det som jag behöver.
 
Hur du blir parisk fick jag upp ögonen för förra året och hade tänkt att önska mig i present någon gång. Så att jag skulle köpa den på bokrea för 59 kr (kostade ca 200 kr mer förrut) var solklart. För visst passar den mig så himla bra?!
 
Sen blev det också en spännande däckare som jag hoppas att jag inte ska vilja lägga ifrån mig i vår/sommar.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0