Förrutom att skissa och fundera på nya projektet förra veckan har hag småpysslat på fritiden.
För att sedan jag har stött på massa jeans med prälor på sedan i höstat (men inte hittat någon modell som passat mig) fick jag för mig att pimpa ett par jeans som jag redan hade så jag köpte pärlor för ett tag sedan. Men sen så sprang jag ju på ett par billiga jeans i förra helgen som passade yppterligt till detta hemmaprojekt. 
 
Jag funderar på att så på några fler. Ska jag eller ska jag inte?
 
Till dem som inte orkar sy kan jag tipsa om att Lindex har/har haft en riktigt snygga som nu kostade 75 kr som jeansen här över (om de nu finns kvar). 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0