Den här veckan har varit kort men tung. Vi kickstartade verkligen igång en ny kurs i onsdags vilket är en omställning när man går från en teroretisk till paraktiskkurs. Så min hjärna har inte hunnit ställa om. Därför har jag inspirationen och orken varit som bortblåst. Men kursen är viktig och intressant i alla fall. Den heter "Design för alla" och i onsdags kom två testpersoner med nedsatt handfuktion på besök. Vi får inte glömma bort att alla inte är "normala". 
 
För att vara i skolan så lite som mödligt har jag och Camilla tagit promenader två dagar. Nästa vecka ska jag komma igång med träningen mer då hostan efter förkylningen, förhoppningsvis är borta.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0