Här är min topp 5 inför Eurovision ikväll:
 
 
Heja heja Cypeprn, Danmark, Israel, Finland och Frankrike!! Jag skulle bli så glad om någon av dem vann!
 
Cypern har dessutom verkligen vuxit för mig under veckan pågrund av deras grymma show. 
 
Topp 6-10:
Nederländerna
Australien 
Litauen 
Moldavien 
 
Så tråkigt att Azerbajan åkte ut i veckan - likaså Schweiz.
 
 
Dessa tror jag kommer i top 11/har chans att vinna ikväll.
 
Estland 
Bulgarien
Cypern
Isreal
Frakrike
Albanien
Spanien
Tjeckien
Litauen
Ukraina
 
Sverige
 
Jag tror det bli precis att Benjamin kommer i top 10. Min röst lägger jag som sagt på Cypern, Isreal, Danmark, Frankrike och Finland!
 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0