Utdrag från en bok jag läste ut för en vecka sedan.
 
I måndags började vi en ny kurs - Presentation och kommunikation. Den började (förrutom introduktion i måndgs) med en fältstudie på ett kommunikations och reklambyrå, vilken vi besökte i tisdags. Det var väldigt intressant och kul att få komma ut på fältet. Men vi har också haft besök av både en Art Director och en journalist som föreläste om rörlig bild. Det är alltid kul att träffa folk som jobbar kreativt!
 
Förrutom detta har jag haft små uppgiftet att göra så jag och Camilla har suttit i bilioteket och jobbat på ett förslag på en app och eftersom det drog ut på tiden fick jag jobba ihop ett ord i 3D idag. Dessutom fick jag jobba över igår. Så kursens tempo är redan satt och mer kommer det att bli.
 
Men nu är det äntligen fredag!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0