Den här veckan har jag avslutat kursen som jag började terminen med, den 1:a September. Dock har vi lite kvar att göra på prototypen. Men de två senaste veckorna har varit lugna och sköna i alla fall, resten tar vi på måndag.
 
I tisdags hade jag i alla fall en föreläsning i Varumärkesidentitet med Steven Kautzky. Igår hade jag presentation utav tillverkningsmetoder med Camilla (förrutom förra veckan jobbade vi på det även i måndags och i onsdags). Sen försökte jag läsa ut en bok i designmangement (frivilligt) och sen idag har jag skrivit en reflektion samt lyssnat på tidigare studenter om vad de gjorde efter examen. Det börjar dra ihop sig nu...
 
Så det var den 4:e sista kursen det! Men det var inte så bara och bara det inte.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0