Veckan har varit tungt. Det är som att det riktiga höst/vintermörkret har kommit nu. Precis som förra veckan vet jag inte var dagarna tagit vägen. Jag pluggade förra helgen för att slippa det den här men planerna har blivit ändrade. Ändå har jag levt i ett kaos i min lägenhet för att jag haft informationsgrafik att göra och en analys att skriva. Kvällarna har jag därför ägnat åt plugg och därför känns det inte kul att kunna ta en riktig helg. 
 
Att jag inte ligger i fas beror på att jag var ut i solen lite i tisdagsförmiddag, att vi hade prat om exjobb idag och en (vad jag upplevde) onödig (och det är sällan jag tycker det)  dag i måndags. Exjobbspratet idag fick mig inte heller lugnare att bli lugnare än jag var in. Jag känner sådan prestationsångest och har insett att Industridesigner inte är ett yrke för mig. Men vem vet? Ironiskt att jag har kommit på det när det bara är ett halvår till examen. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0