Bilder från gårkvällens promenad.
 
Det har varit en tung vecka och jag kan inte urskilja på vad jag gjort om dagarna i skolan. Men jag har jobbat grupparbete länge om dagarna. Igår och idag fick jag dock till en paus och promenad med Camilla innan solen gick ner. Sen var hon så himla snäll och hjälpte mig igårkväll så därför bjöd jag på middag som tack (i skolan).
 
Sen idag kom jag också ut lite då var runt till butiker i gruppen. Före det blev det lunch på MAX. Det är svårt med mat och handling när det är så här intensivt i skolan som det är nu."Ångesten" ha funnits där hela tiden sen höststarten men nu kämpar jag för att hålla tillbaka den när det är så nära presentation. Därför behöver jag verkligen ladda batterierna den här helgen.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0