Idag har jag varit i skolan och jobbat grupparbete (som tidigare dagar i veckan. Sen ville min hjärna bara släppa det och ta fredag så då tog jag en promenad i höstvädret med Camilla. Vi gick net på stan och "firade" att facebook meddelade att vi varit vänner i 2 år idag (sen vi började ettan). Men egentligen är det bara ett år sedan vi började umgås på riktigt. Det tog faktiskt ett riktigt bra tag innan vi började prata med varandra. 
 
Den gamla goda tiden alltså, när det här med skolan var nytt. Då älskade jag det och det gör jag nu med till och från men alla börjar ledsna lite. Pressen blir för stor (för mig i alla fall) men jämför man med ettan (som vi gjorde idag) har man utvecklats otroligt mycket ändå. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0