Tröja - H&M  75 kr
Kjol - Jyhoti   50 kr
Örhängen - Topshop 100 kr
Hatt & Armband - Gina Tricot 50/20 kr
Skor - Tamaris 
Sjal - Cassels 69 kr 
Väska - Accent 
Solglasögon - Nelly 80 kr
Glasögon - Ray Ban 
 
Gårdagens outfit (även från i måndags). Både tröja och kjol var några superfynd som jag gjorde för ett tag sedan med ca 70& rabatt. Sen är det väska (köpt av mamma) och örhängen (köpta i London) som jag bara betalat fullrpis för.
 
Sen har jag som ni ser fått någonting för sjalar och hattar den här hösten. Det måste vara mormor som influerar mig. "Minimormor" (granne) Märta fyllde dessutom 97 år igår. Tur att jag stötte på henne i helgen och kunna säga grattis Jag har inte träffat henne på ett bra tag.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0