Jag har haft en väldigt kort helg hemma efter en tung vecka. I fredags kom jag hem lagom till grillmiddag med mamma, pappa, Robin och Niclas. Pågrund av grillförbudet i somras blev det ju inte mycket grillat och därför var det extra gott. Sen blev det kaffe och Macarons till efterrätt. I lördags var Rbin och jag sen och klippte oss på morgonen (roligt att ta sällskap) och sen hade jag lite plugg att göra hos Niclas på eftermiddagen innan det ble lasagne till middag. Efterrätten på det blev istället en promenad i solnedgången.
 
Sen i förmiddags tog jag och Robin sällskap hem. Jag hämtade dessutom ut mina nya glasögon (bilder kommer) och åt MAX till lunch. När jag sen kom hem (kl.15) begav jag mig till skolan för att jobba grupparbet. Jag gick inte därifrån förrens 7. Egentligen har jag mer att göra men jag är helt enkelt för trött. Tråkigt att helgen försvann extra fort den här veckan!
 
// Elaine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0