Skolveckan har slutat så här:
I torsdags hade jag föreläsning designgformanalys - väldigt intressant. Sen i fredags var jag i skolan och skissade sen åkte jag hem till mamma och pappa men stannade hos farmor på vägen med pappa. Det var ett tag sen sist. Sen åt pappa och jag hamburgare till middag och sen gick jag till Niclas och kollade på modern family.
 
Veckan i sin helhet, helgen och månaden här slutat så här:
Igår gjorde mamma o jag en shoppingutflykt. Jag körde för att "fira" prövotidens slut. Sen var Josefin och Ian över till Niclas på kvällen med morotskaka. Josefin var dessutom snäll och färgade mitt hår så nu är det lite höstigare. 
 
Sen somnade jag på Niclas soffa och idag har jag haft riktig söndagsångest. Jag vill inte ha måndag och ny månad just nu. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0