Då är jag tillbaka på högskolan och vilken huvudvärk jag har haft hela dagen  i och med det. Snacka om chock (omställningar alltså)! Jag kände för att ge upp där ett tag för pressen och stressen kommer att bli så stor det här sista året. Men om en vecka har jag förhoppningsvis kommit in i det igen. Jag måste njuta istället för året kommer att gå så fort  (på gott och ont). 
 
För att njuta av det fina vädret (Tack 23 grader och sol!) satt Camilla och jag oss ute i parken och tog ikapp efter sommaren samt gjorde lite research inför det nya projektet. Sen mötte vi upp Pontus och åkte och köpte skolgrejer samt åt middag på Subway.
 
Jag måste verkligen mjukstart nu för mitt eget bästa!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0