Gårdagens energidryck.
 
Den här första veckan i skolan har som sagt varit en tung omställning och jag har kännt mig likgiltig hela veckan. Vi har blivit insparkade snabbt i ett nytt projekt sedan dag 1. Men jag och Camilla har försökt att inte låta stressen ta över redan nu (för det kommer bli tillräckligt av det sen) genom att ta pauser vilka bara innefattat andning, ventilatiion och som igår lite motion när vi tog en kvällspromenad. Jag skulle nog dessutom behöva börja med mindfullness också. 
 
Samtidigt har jag också klurat på det där med valet. Förra gången, dvs första gången jag röstade (när jag var 20 år) var jag inte tillräckligt insatt. Men i år har jag försökt tänka efter men jag har fortfarande inte bestämt mig. Jag har bara blivit mer kluven av att se alla dessa partiledardebater på TV. Senast igårkväll såg jag den på TV -,men jag hade gärna sett den live.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0