Idag har jag varit och röstat! Det kändes bra att göra det och speciellt efter att ha läst på mer i år än förra gången. Dock var jag inte säker då det stod mellan tre partier.
 
Jag tog sällskap med Camilla och Pontus till vallokalen. Sen tog jag en promenad till affären och sen hem igenom parken eftersom att vädret var som sommar igen. Jag tog pauser då och då genom att äta en macka från subway till lunch här och där. Hade det inte varit för getingarna hade jag nog dock aldig kommit hem till städningen.
 
Sen nu på kvällen har jag bara njutit av tillvaron - äntligen sol och ledig söndag. Men jag satt faktiskt ute i parken och pluggade lite efter middagen, innan solen gick ner.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0