Bilder tagna är precis ett år sedan.
 
Jag tycker verkligen inte om att lämna sommaren bakom mig. Men jag måste försöka tänka mer positivt så därför har jag gjort en lista med saker som jag ser fram emot att göra i höst. Det handlar om att se massa filmer och serier och fina höstkläder som jag vill mysa i och små förändringar som jag vill göra. 
 
Saker jag ser fram emot:
Att få mina nya glasögon
 
Saker jag vill göra:
Att tona håret
Läsa böcker
Teckna
 
Serier jag vill se i höst:
Younger
Once Upon a time
Charmed
Riverdale
Dynasty
Insatiable
Dokumentärer - bl.a Lady Gagas
 
 
Färger jag vill ha på mig i höst:
Senapsgult 
Vinröttoch rött
Kakigrönt
Lila 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0