I Prag bodde vi på en Residence mitt i gamla stan (ändå hörde vi inte ett ljud utifrån). Josefin och Ian hade en lite större lägenhet och morgonsol (sista bilden) så vi åt frukost med dem. Men vår lägenhet låg precis bredvid och vi älskade den. Främst för AC:n (när det var 30 grader ute) men också för rymden. Niclas älskade att det var högt i tak och jag älskade planlösningen och dubbeldörrarna. Sen sov jag så bra i den sängen fast att de kändes för hård till en början. 
 
Nej att flytta till något i den här stilen om ett år hade varit en dröm. Men det är ju precis vad det bara är. Men drömma kan man(läs:jag)!
 
Som ni kanske förstår kostade detta för 4 nätter inte så mycket och det funka såklart. Det var billigt att vara Prag.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0