Jag har haft en vecka hos Niclas i vår nya lägenhet. Tanken var att jag skulle skriva på exjobbet och klippa mig. Jag har gjort det också men hade tänkt komma längre i skrivandet. Jag har svårt att få pluggro hemma så jag försökte med att både åka till stan för att sätta mig på biblioteket och plugga ute hos Niclas föräldrar. Men inget har ritkigt funkat...
 
Det blev mer utav ett påsklov med lammgos och middag i stan med Robin istället.Men jag ska inte ha dåligt samvete för det. Det är som att jag både vill och inte vill att plugget ska ta slut om en månad. För jag har faktiskt hat otrolig ångest över det. Så det har varit en ovanlig vecka men med massa sol och fint väder. Det är klart att hjärnan vill ta semester efter tre års plugg (egentligen 17 år totalt) som snart är slut tråkigt nog.
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0