Igår blev jag inte lurad (vad jag vet)  Men det gick trögt med plugget i vanlig ordning. Jag är så stressad (känner halsbrännan och spykänslan varje dag) men jag måste hitta tillbaka till det jag lärde mig på stresskursen för det blir inte mer gjort för att jag är stressad - snarare tvärtom. På promenaden med Camilla kände jag hur uppstressad jag var och på träningen sen på kvällen gick det också trögt. På tal om träning vet jag att det är bra mot stress och vägrar ge upp det nu när jag har kommit igång igen men jag får dåligt samvete för att jag är bättre på att göra det än exjobbet...
 
Ja jag hade en 1:a April och måndag med mycket stress och pluggångestkänslor...
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0