Igår var jag tillbaka hos mig igen och eftersom att det bara är lite mer än en månad kvar på min utbildning och därmed i min egna lägenhet ville jag mjukstarta veckan. Dessutom var ju vädret så härligt så jag fick med Camilla och Pontus ner på stan. Där satt vi oss på en uteservering och åt mellanmål/middag (lunch för dem), pratade och pluggade (skissade). Efter gick jag och tränade (det blev ingen träning förra veckan) och sen blev det ytterligare en promenad hem i kvällssolen. Så härligt! 
 
Jag vill verkligen flytta ihop med Niclas men jag vill verkligen inte heller lämna den fina plats jag har bott på i tre år. Jag vill verkligen ta examen men jag vill inte heller sluta plugga. Det är nog därför det känns så segt med exjobbet. Det är så mycket blandade känslor just nu. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0