Den här helgen har varit fylld med promenader i en vacker natur. Dessutom fick jag ett träningspass gjort igår förmiddag och ett annat ikväll.Igår kom nämligen mamma och hälsade på så efter mitt träningspass gick vi och käkade brunch. Sen blev det en tur på stan och en promenad genom blommande träd hem. Sen utökade vi rundan med en promenad till affären. Sen imorse blev det en morgonpromenad runt samma runda och sen en promenad till tåget genom stan med glassstop på vägen. Så nu känner jag mig lagom slut i kroppen men jag hoppas få sova gott.
 
Bild nr 3 kan ha varit den godaste deserten som jag har ätit - frusen banancheesecake! Den såg dessutom fin ut när den var hel. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0