Den här veckan har börjat med att jag har förberett en mellanreovisning av exjobbet. Dessutom har jag varit och tränat i måndags och tisdags. Igår fick jag kämpa mig dit och hem i snöstorm - riktigt aprilväder.  
 
Men jag har inte känt mig på topp de senaste dagarna. Jag har varit otroligt less på mig själv över att jag inte känt mig driven när det kommit till exjobbet. Sen på träningen har jag känt att krioppen inte orkat med som vanligt (stor skillnad från förra veckan) och jag har tyckt att jag börjat få ont i halsen..Jag har ju inte varit sjuk sen februari förra året. Men så har jag känt sen i höstas så jag antar att jag bara inbillar mig.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0