April har gått fortare än jag föräntat och hoppats. Ur ett exjobbsperspektiv känns det som att månaden har gått rikigt fort och jag känner mig så otroligt stressad. Jag har inte rktigt haft tid för mindfullness men jag har i alla fall hållt kvar i träningen och det är jag stolt över. Men tiden har gått för fort och trippen jag gjorde hem över påsk var lite för överväldigande. För just nu ska jag hinna med så mycket - exjobb med sammtidgt njuta innnan jag flyttar och slutar skolan.
 
Det roligaste har i alla fall varit att gå promenader, på stan och äta gott (pinchos och brunch) två gånger med Julia och Niclas och sen mamma. Sen självklart med Camilla också. Jag vill inte flytta ifrån detta.Men samtidigt vill jag flytta ihop med Niclas. Jag är så ambibalent just nu.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0