Igår har jag varit på föreläsning av Industridesignern och författaren Kenneth Österlin. Han har varit industridesigner nästan hela sitt yrkesliv så för oss industridesign studenter var det en ära att få träffa en sån kändis - som skrivit vår kurslitteratur. Jag hade med mig Design i fokus sen innan som jag fick signerad (glad som ett litet barn över det) och Designmangement har jag redan läst (lånade på bibliteket) men nu fick jag ett eget ex av honom. Jag ska köpa hans bok om idéskydd för kreativa också. Det är verkligen invecklat men intressant det där. 
 
Annars har jag tuffat på med exjobbet i veckan genom att sitta i biblioteket och skriva och göra skisser. Jag hade planerat att gå på spinning med det blev inställt och hans inte med. Men däremot blev det två pass i måndags och torsdags och kvällspromenader i onsdags och igår. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0