Marc Jacobs   MJ 566/S KIV/NR Solglasögon
Marc Jacobs   MARC 271/S KU2/HO Solglasögon
Marc Jacobs   MARC 182/S 807/IR Solglasögon
 
 
 
1 Marc Jacobs (1869 kr - Bubbleroom)
2  Marc Jacobs  (Buysmartglasses 2800 kr, ord.4000 kr)
Marc Jacobs  (Buysmartglasses 1543 kr, ord.2744 kr)
4 Marc Jaobs (Buysmarglasses 1352 kr, ord, 3035 k)
 
Det är inte ofta jag falller för ett par designersolglasögon. Jag har hellre många billiga att byta mellan eftersom jag också har solglasögon och linser. Men då jag älskar Marc Jacobs och speciellt deras Daisy-blomma kände jag att dessa  översta är perfekta. Till och med formen är den ultimata! Sen hittade jag på andra roliga från Marc Jacobs också som ni ser. De sista påminner om mina glasögonbågar.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0