I helgen sconchandfyndade jag denna skapelse. Jag har länge drömt om en Ida Sjöstedt och denna modell har jag fakiskt titta på men inte haft råd att köpa- Därför var det ju magiskt när jag sprang på den på Second hand. Dock kostade den bara 100 kr (nypris 1789 kr) så jag är osäker på om den är äkta. Visst det är Second hand och det sysns att den är använd men att betala 10 % av ordinarie pris är nästan för bra för att vara sant.
 
Anledningen att jag blev misstänkt var att jag hittade en artikel när jag kom hem om att Ida Sjöstedt blev ustatt för plaigering för några år sedan och det är typ det enda fallet i Sverige. Hur som helst älskar jag designen men jag skulle självklart inte köpa en fejk om jag var säker på att den var det och jag vet som sagt inte i det här fallet hur det är.Jag trodde i alla fall inte att den var oäkta när jag köpte den. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0