Den här veckan har jag fokuserat på att stressa ner och återhämta mig. Därför har jag tagit promenader varje idag. Ibland med Camilla, ibland själv, ibland i sol, ibland i molnigt väder. Sen var jag på bokreani tisdags och i samband med det köpte jag ett träningskort igen (som jag har tänkt hur länge som helst men inte prioriterat det). Så nu har jag börjat träna igen och det har blivit första prioritet. Dessutom kändes det precis som på grupppassen som jag gick på för några år sedan. Allt sitter i muskelminnet och det var som vanligt kul när jag kom dit. Utöver träningen har jag fortsatt gå på stresskursen och därmed också testat på Mindfullness. Jag köpte även en bok om det på bokrean. 
 
På skolfronten började vi sista kursen, examensarbetet, i måndags men jag har bara filat på min ansökan som ska in imorgon och planerat. Jag har gått ut lagom med allt den här veckan alltså.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0