Då var den andra och kortaste månaden snart slut då. Som tidigare nämnt har den här månaden varit väldigt stressig. Det känns som att det varit den värsta på min utbildning. Samtidigt vet jag hur jobbigt det var i november/december/Januari för två år sedan, första året på utbildningen och sen ska ju exsammensarbetet (som jag har framför mig) vara det värsta. 
 
Hur som helst var det en stressig månad pågrund av den mest vetenskapliga och teoretiska kursen hittills parallellt med möbelmässprojektet. Men samtidigt så Stockholm Furniture Fair det roligaste jag gjort! Jag hade sett fram emot möbelmässan i Februari 2019, sedan två år tillbaka. Så nu är det ju lite snopet att det är över också.
 
Utöver plugg, och förberedelse av exjobbet har jag inte hunnit med så mycket annat förrtom att titta på Mello, varit till kuratorn, börjat på stresskurs och ätit på Pinchos.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0