Den har helgen har jag inte fått vilat eller pluggat. Tvärtom har jag byggt upp momtern inför mässan med klassen. Det innebara att jag har varit borta från 7 - 22 både igår och idag. Sen på det har det varit snöstorm båda dagarna så det var inte det lättaste att frakta allt 40 mil tur och retur. Så jag är otroligt trött nu och vet inte hur jag ska hitta ork till allt plugg jag måste göra i veckan. Men det är väl bäst att inte reflektera över det. 
 
Sorry för mycket klagande men just nu känner jag mig otroligt utmattad/i behov av vila (men jag har så otroligt mycket att läsa när jag inte är på mässan).Därför kommer jag stänga av mobilen till och från och uppdatera väldigt sparsamt i veckan. Jag ska dessutom till kuratorn och prata av mig stessen. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0