Den här helgen har jag försökt att varva ner lite efter allt som har varit. Dock ångrar jag nu att jag skrivit men det är ingen idé att tänka på nu för det är som det är. Istället var jag ut i solen idag- Jag tänkte ta en promenad men där jag ville gå var det bara is. Så det blev verkligen en återhämtningsdag idag.
 
I fredags fick jag dock ett hemskt besked om att en från konstkompis från Wik gått bort. Så jag skickade en blomma till en liten minnesstund som några konstare och vänner till henne hade arrangerat vid hennes målning i stan. Hon var känd med dessa figurer. Hennes själ lever vidare i dem. Hennes bortgång berör verkligen fast att vi inte kände varandra så bra. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0