Vår möbel till möbelmässan är inte färdigtmålat, enligt planeringen (det var mycket svårare än väntat) så jag har fortsatt att måla på det hela veckan. Därför stannade jag i skolan och slipade till nio i måndagskväll så jag har inte mycket tilll ork kvar nu. Dessutom börjar dra ihop sig till mässan nu så vi får se hur det går. Sen har vi haft en journalist på besök i veckan och foto av pressbilder enskilt.
 
Men inte nog med det så påbörjade vi också en ny kurs(näst sista kursen) i måndags. Det är en teoretisk kurs. Sist jag läste det är nästan ett år sedan så bara det är en omställning (även om jag gjort det förr). Dessutom fick vi massa papper så det är väldigt mycket att läsa och att ha det parallellt med mässprojekt känns tungt. Jag har inte börjat läst ordentligt än så jag kommer spendera helgen med näsan i vetenskaplig litteratur för att ligga i fas. Sen måste jag städa men jag har börjat med det ikväll så jag kan fokusera på läsandet i helgen. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0