Senaste dagarnas bilder.
 
Den sista veckan i Gävle har jag tillbringat till att bara njuta utav omgivningen, det soliga vädret och högskolan. Jag har både presenterat mitt examensarbete för utbildningsrådet, vaktat utställningen och rensat/städat min bänk.
 
Sen igårkväll åt jag (absolut bästa och sista?) Sushi med Camilla och Pontus i älskade Boulognern. Sen gick jag och Camilla lite på stan och kikade på skor till Camilla. 
 
Utöver avslutningskänslan som råder i skolan har jag också sett studentflak och studentmössor. På vägen hörde jag dessutom Ida sommarvisa sjungas av barn från en grundskola. Tack vare det och vädret fick jag riktiga sommarlovskänslor - även om så inte riktigt är fallet för mig, 6 år efter studenten.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0