Vilken vecka jag har haft! Två examen, ett födelsedagsfirande och nationaldagen på det. Utöver min examenscermoni (som var i fredags) var jag också på examensbankett i onsdags. Så man kanske kan  förstå att man så här på söndagen undrar vad som hände? Jag flyttade ju dessutom in i nya lägenheten med Niclas för en vecka sedan vilket har gjort det här veckan extra fullspäckad med intryck och att jag känner mig trött då vi inte fått i ordning något och ensast prioriterat examen. Dock är inte allt helt klart än, jag ska bara få examensbeviset också. På cermoni fick vi alla ensast diplom.
 
I veckan kommer det dessutom mer bilder från cermoni och bankett. Håll utkik!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0