Nu har jag flyttat ut från min studentlägenhet. Sorgligt eftersom det verligen har varit mitt lilla krypin men också kul att prova på att flytta ihop med Niclas. Men det var otroligt konstigt att låsa dörren en sista gång igår.
 
Jag fick stor hjälp av mamma, pappa och Robin att flytta ut alla saker i torsdags och sen igår hjälpte mamma mig att flyttstäda. Jag fick också besök av Amanda och hennes mamma Rigmor en stund där jag visade dem vår utställning och gav dem en rundtur av skolan. 
Sen åkte vi med till Niclas (och nu också min nya lägenhet) och åt flyttpizza. Det var det minst de förtjänade.
 
Jag ska städa, packa upp och rensa också så fort jag får tid när examensarbetet är helt klart och skolan slut.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0