I fredags hämtade Niclas ut nycklarna till vår första gemensamma lägenhet. Så efter att jag hade lämnat in exjobbsansökan mötte jag upp honom och fick se lägenheten för första gången. Jag har bara sett planlösningen innan så det var en konstig känsla. Men jag tror att det kommer att bli bra. 
 
I lördags var vi sen in till stan för att kika på utförsäljning av soffor men den slutade med att vi köpte en matta istället. Jag har länge velat ha en sådan och den här färgen var ju den härligaste. Dessutom var det halva priset på den. Så Niclas gick med på att köpa den (jag blev faktiskt förrvånad). Sen besökte vi Subway, Dollarstore och Rusta innan vi åkte tillbaka till lägenheten med Niclas pappa. Sen blev det som i fredags middag hos mamma och pappa. Därefter Mello med Niclas. 
 
Sen i söndags vräkte snön ner igen så jag stannade inne hela dagen. Istället begav jag mig hem till mig idag. Därför blev det handling promenad och sen träning. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0