Jon Henik Fjällgren, Anna Bergendahl, John Lundvik, Wiktoria och Mohombi (hade Margret varit i final hade hon tagit tredjeplatsen) är min topp 5 inför finalen ikväll. Jag vill verkligen att det ska vara Jon Henriks tur att representera Sverige i ESC.Dock är jag rädd för att hans låt inte är tillräckligt stark. Men jag tycker att alla hans låtar är vackra. Jon Henrik till Tel Aviv! Annars kan Anna få en andra chans eller så skickar vi en annan stark tjej som Victoria. John Lundvik tror jag kan hamna i topp 5/10 i ESC och har störst chans att gå bra där.
 
Men jag tror att någon av dessa 5 kommer att vinna:
 
John Lundvik
Wiktoria
Lisa Ajax
Bishara 
Hanna Ferm & Liamoo
 
Vem tror ni vinner och vilka hejar ni på?
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0