Mars har varit en lugn och bra månad. Saker började kännas lättare i och med vårkänslor, träning och i samband med att jag började gå på stresskurs. Jag kände verligen av en positiv mental förändring som jag längtat efter så länge. Men den sista veckan har det hänt något och stressen har börjat krypit tillbaka då exjobbet har känts tungt. Jag hoppats att det bara är tillfälligt. Mars är verkligen den månad som jag kommit igång med träningen och fokuserat på min hälsa både psykiskt och fysiskt. Jag har tränat ca 2-3 gånger i veckan och mått bra av det.
 
Sen kom ju första lammet den här månaden också som jag hoppas få mysa mycket med nästa månad.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0