Den här veckan har saker börjat dragit ihop sig ordentligt. I måndags hade vi inläning av uppsatsen. Dock är mitt exjobb långt ifrån färdigt för det. Jag har dessutom aldrig varit så stressad som timmarna innan inlämningen. Sen hängde sig internet ( förstår att det låter otroligt!) precis när jag skulle lämna in så jag höll ärligt talat på attt få en panikattack och bryta ihop. Efter det försökte jag bara sansa mig och stressa ner så jag var och tränade igen (efter en veckas uppehåll) både i måndags och tisdags. Sen har jag försökt att få ihop en utställningsaffisch men egentligen är jag bara för trött mentalt. Jag har så mycket jag borde göra men det finns inte mycket till mental ork kvar.
 
Sen igår såg jag ju Eurovision song contest och jag har nog aldrig sett en så spännande röstning. Jag tycker det att det är tråkigt att tävlingen blir politisk men jag förstår att det kan vara svårt att undkomma. Hur som helst blev jag otrolgit besviken på Madonnas framförande - inte värt pengarna.
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0