I onsdags hade vi vernissage av examensutställningen. Före det har jag jobbat hela dagar och kvällar med det (plus att packa ner lägenheten inför flytten). Under Vernissage var lokaltidningen på plats och sen under riggningen innan kom SVT (regionala) på besök och intervjuade Camilla. Hon vann dessutom senare pris för årets mest innovativa examensarbe (stolt vänoch det hade jag på känn!) så det var verkligen hennes dag. Sen på kvällen var jag ut och åt middag med mamma, pappa och Robin på får favorit countryrestaurang och sen mötte jag upp klasskompisar på en annan för en drink till efterrätt. 
 
Det var verklige en trevlig och välheöblig kväll men jag var verkligen trött efter Vernissagen och allt som varit. 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0