Igårkväll tog jag ikapp det som jag har missat i Eurovison de senaste dagarna. I söndags när jag jobbade hela kvällen var nämligen invigningen av Eurovison i Tel Aviv. Tur att det finns på Youtube för den här veckan är min favortvecka på hela året. Jag bara älskar Eurovsion (och tycker att man inte ska blanda in politik i det). Så ikväll kommer jag se första semifinalen om det så blir i skolan jobbandes samtidigt. 
 
Jag håller tummarna för Australien, Cypern och Estland ikväll. Tamta från Cypern och Kate från Australien hade förövrigt de häftigaste klänningarna på invigningen (de första bilderna). Att Viktor Crone som tävlar för Estland var från Sverige hade jag för övrigt helt missat!
 
Ska ni se Eurovison ikväll? 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0