Hela min topp 10 kom till kvällens final! Dock tror jag inte att det kommer blir top 10 för dem men den ultimata utgången enligt mig hade sett ut så här (med Sverige på första eller andra plats). Men jag tippsar istället på detta resultat ikväll:
 

Nederländerna

Schweiz 

Frankrike 

Australien

Ryssland

Sverige

Grekland

Island

Cypern

Azerbaijan

Italien

Spanien

Tjeckien

Malta

Albanien

Slovenien

Serbien

Norra Makedonien

Isreal

Danmark 

Norge

Tyskland

Vitryssland

San Marino

Estland

Storbritannien

 

De länder i fet stil är mina favoriter och som ni nog har förstått kommer jag att lägga min röst på är Schwiez, Norge, Spanien!

Jag tror förövrigt att det kommer bli en spännande show ikväll då Madonna ska gästa kalaset och likaså Måns Zelmerlöw och andra tidigare vinnare/nästan vinnare.

Tror ni också att Nederländerna vinner? 

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0