Den här månaden har gått i rasnde fart! Dock har den inte varit lika mysig som den brukar vara. Dels pågrund av att jag har haft så mycket att göra med examensarbetet men också för att vädret har varit mest molnigt och kallt (dock ser det inte ut så enligt bilderna). Men det har väl kanske varit tur det i och examensarbetet och för att jag har behövt förbereda flytten från min lilla lägenhet. Det tråkigt är bara att jag inte fick det avslut som jag ville riktigt då jag hade sett fram emot sommarrdagar i parken med iste och en bra bok 
 
Hur som helst har jag alltså tiillbringat de sista dagarna av månaden med att flytta och förereda examensutställning. Båda sakerna är nu klara och jag sitter liksom här nu och undrar vad som hände. Jag har inte riktigt hunnit processa en tråkig nyhet som jag fick i slutet av April. Det har helt enkelt varit otroligt mycket. 
 
Det roligaste på hela månaden var helt klart Eurovsion och det var verkligen avkoplling att få ta en paus från examensarbetet och få tänka på annat några kvällar.
 
Månadens mat har definitvit varit Sushi!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0