Igår jobbade jag hela dagen nästan, från 11 - 21. Jag var riktigt slut efter och kl 22 kunde jag slå mig ner och vila På riktigt. Då såg jag reprisen/play från melodifestivalen. Ärligt talat var jag inte inponerad av finalisterna. Yohios låt lät verkligen som en Andreas Johnsson låt. Det är ju klart, då Andreas hade varit med och skrivit den men den passade inte Yohio ovh var inte särskilt bra. Den andra låten, Songbird, var väl fin men jag är ingen balad-människa (om det inte kommer till Celine Dion då).
 
Annars var min favorit Helena Paparizou. Refrängen var jättebra så det var synd att den inte gick till final direkt. dansbandssångerskan Elisa hade annars verkligen kvällens klädsel. Dock hade det varit snyggare om dräkten var däkt med franseat hela vägen runt.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0